onsdag 18 mars 2009

onsdag, 18 mars.


Sjuk! Jag är sjuk, men är på bättringsvägen, hoppas jag. Nu har jag ej huvudvärk och ont i halsen, istället har jag hosta. Helgen har varit bra! Bortsett från min förkylning. I lördags var vi till Koko, krogen. Det var roligt! Söndagen så solade jag och Hanna på hennes balkong, 16 plus grader och sol! Sedan hade vi picknick i Hyde park med de andra brudarna och spelade UNO! Underbart väder! På söndagskvällen hade mina vänner en överraskning för mig, en sen surprise för att jag fyllt år! =) Jag var ganska trögfattad, fattade inte vart vi skulle. Vi gick in på en biograf som de sedan sa var på skoj för att lura mig så vi fortsatte att gå. Jag tänkte att vi kanske skulle på någon bar, men när vi ser ut så här!? Osminkade och halvskabbiga. Efter ett tag kom vi till en annan biograf. Där stannade vi. Filmen gick inte på första biografen så de var tvungen att gå till nästa. Det fattade inte jag. :P Vi såg Marley and me, en komedi, trodde vi ja. Den var bra och rolig men alla grinade under filmen. Till filmen hade de fixat godispåsar! Tack allihopa! :) På måndagen solade jag och Hanna, tisdagen var jag hemma och var sjuk, idag vilade jag från skolan. Jag och Kim såg James musiktävling idag på skolan, James spelade piano. Han var duktig men fick inget pris. Han var glad i alla fall för han fick reda på att han klarat testet i karate i söndags, så han har fått grönt bälte nu. Det är bra för att vara i hans ålder. Nu inväntar jag desperate housewives och snart är det helg igen!



2 kommentarer:

  1. haha, blir du så glad av godis? ;)

    Snart ses vi gumman, 9 april rättare sagt.
    Puss på dig
    /Perra

    SvaraRadera
  2. Hello!

    När ni sitter i solen på gräset o har picnic då sitter vi på sjön på isen i solen o pimplar o grillar korv. Det gjorde jag o vovvarna o syrran i går o det var härligt. Bebban sprang o lekte o var ung på nytt. Celine ville springa iväg med pimpelspöet för hon trodde det var en pinne som skulle kastas.

    Ha det så bra o snart London here we come....

    Kram från Mor o Far

    SvaraRadera