tisdag 24 mars 2009

tisdag, 24 mars.


Är barnvakt nu, James har varit lite bråkig men ligger nu i sängen. Jag har varit i skolan idag, var ett tag sen jag var där eftersom jag var sjuk förra veckan. Igår var jag och Hanna på bio, vi skulle se He’s just not that into you, men vi hittade inte biografen för jag fattade fel vart den var. Så vi såg The Young Victora, den var ganska svår att förstå, sista 30 minuterna var bra. Nu vet vi i alla fall lite mer om Englands histora :P Helgen har varit nice! Fredagen spenderade vi i parken, Clapham common. Vi hade picknick och låg på gräset och njöt av solen. Sedan åt jag och Ingrid middag på O'Neill's, det var roligt, eller hur Ingrid? ;) På kvällen träffades alla brudar plus Oskar, Hannas kille på en bar vid Regent Street för ett glas vin. Det var mysigt!

I lördags var jag med Ingrid och Matilda på dagen, vi satt på ett av vår favorit kafé och drack smoothies. Vi var till Batersea Park och till Covent garden. På lördags kvällen hade jag myskväll med Mathilda och sov över hos henne, vi såg två filmer och åt massa gött! I söndags var jag, Ingrid och Matilda i Clapham Common, vädret va sisådär så vi begas oss till shoppingcentret Westfield där vi mötte vi Rebecca, Simone och Jacob. Där vi skulle shoppa men det blev inte mycket av det. Vi stosade mest runt, fikade och var endas in i 3 affärer. På kvällen åt vi middag på nandos :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar