lördag 4 april 2009

lördag, 4 april.


Sjuk, igen! Jag var ju sjuk nyss i en och en halv vecka! Jag brukar ha bra immunförsvar men tydligen inte mot engelska virus och bakterier. Jag har inte skrivit i bloggen på länge så jag måste väl skriva någon rad nu. Idag har det varit blå himmel och solen har skinit över London. Vilket inte gjorde mig på bättre humör som har spenderat ett x antal timmar i sängen. Jag tog mig till apoteket och köpte painkillers och andra tabletter så jag slipper springa på toaletten hela tiden, ja ni fattar kanske vad de är till för. Jag unnade mig en timme i solen medan jag lyssnade på min ljudbok. Maggie, grannes hund kom och hälsade på mig, hon brukar vara lös ute ibland. Hon är väldigt söt, 15 år gammal! 105 människoår, hon går lite knackigt men tar sig fram. Ägaren, som ser lika gammal ut som hunden är faktiskt Charles Darwins barnbarnsbarn.

Familjen är i Soffolk, så det är skönt att få vara ensam hemma å se hemsk ut. I övrigt rullar det på, jag hade prov i tisdags, ingen aning om jag kommer klara det eller inte. Många tyckte det var klurigt, hoppas jag klarar det! Jag glömmer bort att ta bilder, skärpnig Andrea! Saknar alla er hemma! <3 Grattis Mikael, som fyller år idag! (Pers pappa)

Ingrid, Hanna och jag äter mat i Camdem town.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Stackars dej, hoppas det ger med sig så du blir pigg till alla besökare anländer. Jossans UF företag vann som bästa företag.Idag var de med bild i Ljusnan.
    Nu har jag jobbat hela dan så det är bara att knyta sig. Gonnatt från oss hemma

    SvaraRadera