torsdag 16 april 2009

torsdag, 16 april.

Glass i St James park :)


Perra är påväg hem till Sverige! Det kändes jobbigt att lämna honom. Så nu har jag hemlängtan! Till mamma , pappa & Jossan, Eva & Mikael, Emil & Elin, Linda & Martin, mormor, Celine, Bebban & Bea och mina vänner! Som tur är kommer mina föräldrar och syster om en vecka. Värdfamiljen kommer hem ikväll, suck om jag får säga så, men de åker till Suffolk imorgon över helgen så det blir skönt. Skoj att få vara med vännerna! Jag och Per har haft det bra! I går var det fint väder så önskan om att ät glass i parken en solig dag med Per har gott i uppfyllelse, till och med två dagar gjorde vi det! Annars har vi inte haft så tur med vädret, det som varit så bra väder innan Per kom. I helhet har vi haft det bra ändå! I tisdags var vi på musikalen We will rock you! Jätte bra, gud vad bra den var! Vi turistat: gått i parker, Big Ben, London eye, Buckingham palace, Westminster Abby Piccadilly Circus, Trafalgar square o.s.v. Parkerna gillar jag bäst, det är så skönt att slappa i dem! Igår fikade jag och Per med mina vänner, inte så lätt att vara ensam grabb bland fyra kacklande tjejer :P

Perra i Hyde Park




Regents park.


Per viar upp Big Ben =)

4 kommentarer:

  1. Ja, vi han med en hel del...
    Surt att tiden gick så snabbt bara, hade velat vara kvar längre :(

    Men skoj hade vi ;D

    Saknar dig redan
    Puss
    /Per

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig kille du verkar ha!

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Nu var det länge sedan jag gjorde ett inlägg. Mkt roligt att få läsa om era utflyckter tillsammans. Och jag måste säga att bilderna talar sitt språk ;)
    I Uppsala är det sol och fint. Jag har tränat och ska jobba senare på em. Martin är på en liten båttur idag med grabbarna. Vi var hem till Alfta i påsk. Skönt och trevligt. Dock var jag sjuk större delen av vistelsen hemma, men det fick gå. Tyvärr så var emil&elin i fjällen och per hos dig. Men snart ses vi alla igen! :)

    Hadet så bra och så ses vi snart!
    MÅnga kramar från Uppsala

    SvaraRadera
  4. Längtar tillbaka jag!

    Sitta i en park med dig och äta glass :(

    puss
    //Per

    SvaraRadera