torsdag 30 april 2009

torsdag, 30 april.

Picknick i Kensington gardens.


Hyde park.


Jag och syrran vid Buckingham palace.


Mamma tagen på bar gärning!


Dags för att blogga kanske! Min familj var här helgen som var från torsdag till tisdag. Vi hade det bra, schemat var fullspäckat! Hela familjen var trött efter denna helg. De anlände en solig torsdag eftermiddag. Då åt vi middag och var till baren sticky fingers (Rollig Stones ställe, fråga mamma å pappa för mer info). Vi har haft tur med vädret, det regnade lite på måndagen men det gjorde inget för då var det Primark som gällde. För att summera en lång historia kort säger jag: Buckingham palace, Big Ben, London Eye, Beatles övergångsställe, där de gjorde ett omslag till en skiva, Tower of London, Madame Tussaud, musikal (Priscilla Queen of the Desert), China Town, Camden market, Oxford street, parker, barer, restauranger o.s.v.

London Eye.

Jossan, Brittan och jag!


Mamma å pappa :)

3 kommentarer:

  1. Åh, tänkte precis samma sak igår, alldeles för länge sen vi pratade... är lite körigt här nu bara för vi har stängning på torsdag... jag ska försöka vara inne på skype lite mer...

    fina bilder på familjen :)

    PUSS <3

    SvaraRadera
  2. Hur länge blir du kvar i London Andrea? Du verkar så härlig!

    SvaraRadera
  3. Vad har hänt med bloggandet? /Linnea

    SvaraRadera