söndag 12 april 2009

söndag, 12 april.

Gooooodiiiisss :D



Per testar snygg mössa på Porobello market.





Mulet, mulet och mulet! Självklart när Per är här! Hela himlen är monligt, inte en enda blå fläck och lite solsken. Han säger att det inte gör något för London brukar ju ha dåligt väder, men saken är den att det har varit kanon väder är för det mesta. Över till något annat, annars blir jag mer arg över vädret. Per kom på torsdagen då slappade vi och tog det lugnt. Han hade med sig massa påskgodis! Från Pers föräldrar, mina föräldrar och Pers mormor, fick även ett kort av mina föräldrar och pengar. Av värdfamiljen fick jag chokladägg, som de äter här i England till påsk. De har inte påskägg med godis i som vi i Sverige har. Tack så mycket till alla! På fredagen åkte vi till Oxford street och strosade runt bland alla människor. På kvällen tog vi oss till Liecester Square och var på bio, vi såg Knowing, bra film enligt oss. Igår var vi på Portobello market där Per köpte en hatt som han tjatat om och lite annat grejs :P På kvällen träffade vi Ingrid som kom över på ett glas vin, sedan begav vi oss till Clapham common och åt på O'Neill's en pub med mat för 3,45 pund. Det var roligt, senare var det ett band som spelade med helt okej musik. Idag var jag och Per till Camden Town på marknaden, vi köpte god lunch vid ett av stånden, fikade och strosade runt bland alla stånd. Nu sitter vi trötta här hemma och funderar på va vi ska hitta på ikväll. Hoppas på bättre väder imorgon, i alla fall lite solsken! Jag ska väl ta Per till Big Ben, för den måste man väl se när man är i London.

Perra vill köpa portfölj!



Fika.

2 kommentarer:

  1. goooodis :) vad var det jag sa?

    SvaraRadera
  2. Hallå där!
    Försökte ringa på ditt hemnummer men 0 svar.
    Vi har nog haft finare väder här men på annandag påsk regnade det. Var på V75 till Borlänge på påskafton,Stamping var med o kom 3:a han gjorde ett fint lopp. På ridskolan är Armando sjuk o Texas skadad så det är lite manfall på hästar där. Om en vecka kommer vi, kan man ha shorts på sig där, för det har jag börjat med först i Alfta tror jag ? Puss o Kram så länge från Mor o Far

    SvaraRadera